امنیت درب ضد سرقت
نوشته شده توسط : میثم اکبری

امنیت درب ضد سرقت ترک
امنیت درب ضد سرقت؟ آیا قفل های درب های ضد سرقت قابل باز کردن هستند؟
یکی از سوالاتی رایج که خریداران درب ضد سرقت میپرسند این است که امنیت درب ضد سرقت تا چه حد مورد اطمینان است؟ و آیا می توان کلید درب های ضد سرقت را مجددا ساخت؟

ادامه این مقاله را همراه http://meysammmm.loxblog.com باشید.

 

برای پرسش دوم جوابم همیشه آری بود و اینکه می توان مانند هر کلید دیگری،کلید این گونه درب ها را نیز مجددا ساخت فقط با توجه به اینکه کلیدهای درب ضد سرقت اصطلاحا کامپیوتری هستند، ساختن این کلید ها هزینه بیشتری دارد.
اما در رابطه با پرسش اول اگر شما درب ضد سرقت را قفل کرده باشید با توجه به طراحی خاص و منحصر به فرد درب های ضد سرقت شرکت تونا ترکیه میتوان گفت تقریبا بار کردن اینگونه درب ها غیر ممکن می باشد. بعضی از درب های ضد سرقت دارای سیستم آلارم (زنگ خطر) می باشند که به محض ضربه زدن به درب و یا خم شدن آن شروع به آژیر زدن می کند.

اما باید این را هم در نظر داشت درب های ضد سرقت را در سایر کشورها به نام درب ایمن می شناسند که معادل واژه security doors می باشد. شاید نام درب ضد سرقت که معادل واژه anti theft door است توقعی در ما از این درب ایجاد کرده باشد که دور از واقعیت است .

مهمترین عامل در ایمن کردن این درب های پیش ساخته نسبت به سایر درب ها این است که قفل و لولای درب در فلز جاگذاری شده است و احتمال شکسته شدن درب بر اثر ضربه از قسمت قفل و لولا بسیار پایین می باشد.

گروه صنعتی درکو نماینده رسمی درب ضد سرقت ترک شرکت tuna ahsap ترکیه می باشد، همچنین این شرکت ارائه دهنده درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ایرانی نیز می باشد. با مشاهده محصولات گروه صنعتی درکو می توانید مدل های متنوع درب ضد سرقت ، درب داخلی ، درب ضد آب ، درب ضد حریق و درب اتاق سرور را مشاهده نمایید.





:: موضوعات مرتبط: امنیت , ,
:: بازدید از این مطلب : 1091
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: